duminică, 5 februarie 2012

Haz de necaz - bancuri cu Băsescu

- Nu vă supărați... Puteți sta puțin mai la dreapta, să-l
văd și eu mai bine pe Băsescu? ...
- Sigur. Nu vreți să vă dau binoclul meu? ...
- Nu, mulțumesc, am luneta la pușcă!
..............................
Intrebare: Dacă Boc bocește, Băsescu ce face?
..........................
I: Ce spui dacă-l vezi pe Băsescu îngropat până la gât în
ciment?
R: Mai trebuie ciment!
.................................
  La al 200-lea congres al PDL, Băsescu, gârbovit de ani și
plictisit de povara puterii, se adresează participanților:
- Drragii mei, eu... eu m-am hotărât să renunț. Propun să fie
  aleasă în locul meu prietena mea, Elena!
- Huooo! Huooo!
  - Atunci propun să mă înlocuiască la președinție prietenul
  meu, Boc.
- Huooo! Huooo!
- Șmecherilor! Stiam eu că tot pe mine ma vreți!!!
..........................................
  Băsescu și Boc într-o barcă, în largul mării infuriate.
Un val puternic răstoarnă barca.
Întrebare:
- Cine scapă?
Răspuns:
- România!
.....................
Scrisoare către conducerea țării:

Dragă domnu' președinte,
Io aș vrea să-ți cad-un dinte
(fie măseaua de minte!)
Iară pentru domnu' Boc,
Să-și ia traista cu "noroc"
Și să plece-n lumea largă,
Să își caute o talangă
Și să și-o pună de gât
Ca sa fie un bou complet
  (Să fie talanga  violet!)

..................
Boc către Băsescu.
  - Şefu, dacă nu câştigăm alegerile anul viitor, ce facem ?
- PUŞCĂRIE!!!
..........
O babă surdă se urcă în tramvai. La un moment dat vine
controlorul:
- Biletul la control, vă rog!
- Ce zici. maică?
- Biletul la control!
Baba se întoarce către o tânără și întreabă:
- Ce zice, maică?
- Zice: biletul la control, pentru că dânsul e controlor.
Baba se întoarce supărată către controlor și zice:
- Si eu sunt contra lor, maică, dar ce dracu să le faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu