vineri, 11 noiembrie 2011

Obsesia pentru cifre, obsesia pentru apocalipse

A trecut și ora fatidică 11.11.11 și încă suntem în viață. Ura!
Am mai scăpat de o apocalipsă, suntem norocoși, ce să mai zicem?
Cel puțin în acest an, am avut cam multe astfel de așa-zise cumpene. Mi-amintesc că prin mai, un bătrân pastor american anunța cu tam-tam sfârșitul lumii, dar omenirea a trecut cu bine de data fatidică. Și după scurt timp, bătrânul a murit. De fapt, a avut dreptate, căci s-a sfârșit...lumea lui.
Apoi în septembrie, octombrie, noiembrie, au fost alte date, amenințări cu meteoriți și găuri negre etc. și....tot am scăpat.
Și așa am ajuns ca în povestea Petrică și lupul, nimeni nu se mai sperie și poate că e mai bine așa.
Însă, orice s-ar spune, așteptăm cu înfrigurare ziua de 12.12. 2012. Daaaaaaaaa, asta e cu totul altceva!
Oare Universul își programează marile catastrofe conform datelor pământene? Doar acestea sunt orientative și inventate de noi, nu se învârt galaxiile după ceasurile noastre. Ar trebui să nu mai dăm atenție acestor date, oricât de sonor ar suna ele. Și data de 12 12 2012 , de fapt a fost în 1987, conform calendarului mayaș, dar noi am măsurat timpul altfel decât ei.
Așa că, liniștiți-vă, adică ” stați liniștiți la locurile voastre” - dar numai din acest punct de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu